به انجمن خوش آمدید
صفحه 1 از 7 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 65
  1. #1
    تازه مسافر
    Status : Bergsteiger آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2012
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 11
    تشکر : 3
    تشکر شده 8 بار در 4 ارسال

    پیش فرض چرا قیمت برنامه ها زیاد است؟

    (موضوع از تاپیک برنامه اسالم خلخال منتقل شده است)



    اتوبوس وی آی پی تهران به خلخال و از اسالم به تهران، رفت و برگشت 26 تومن.
    نیسان واسه کوله ها، سهم هر نفر حداکثر 10 تومن.
    بیمه هر نفر حداکثر 20 تومن.
    بقیه ی هزینه (50 یا 60 هزار تومن) واسه هر نفر، سهم لیدر؟؟؟؟

  2. #2
    تازه مسافر
    Status : alireza آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : May 2009
    نوشته ها : 16
    تشکر : 1
    تشکر شده 27 بار در 12 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Bergsteiger نمایش پست ها
    اتوبوس وی آی پی تهران به خلخال و از اسالم به تهران، رفت و برگشت 26 تومن.
    نیسان واسه کوله ها، سهم هر نفر حداکثر 10 تومن.
    بیمه هر نفر حداکثر 20 تومن.
    بقیه ی هزینه (50 یا 60 هزار تومن) واسه هر نفر، سهم لیدر؟؟؟؟

    چرا خون خودتو کثیف می کنی عزیز؟

    این همه گروه و آژانس دیگه هستن که برنامه اسالم خلخال اجرا می کنن. حتی با قیمت پایینتر از اونی که شما حساب کردی.

    اصلا از جیب هم میذارن که شما راحت باشی و حس بدی پیدا نکنی
    چه اصراری داری با این گروه بری؟

  3. کاربر مقابل از alireza عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    gitan (25-04-2015)

  4. #3
    تازه مسافر
    Status : RezaMohammadi آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Sep 2012
    نوشته ها : 4
    تشکر : 0
    تشکر شده 11 بار در 2 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Bergsteiger نمایش پست ها
    اتوبوس وی آی پی تهران به خلخال و از اسالم به تهران، رفت و برگشت 26 تومن.
    نیسان واسه کوله ها، سهم هر نفر حداکثر 10 تومن.
    بیمه هر نفر حداکثر 20 تومن.
    بقیه ی هزینه (50 یا 60 هزار تومن) واسه هر نفر، سهم لیدر؟؟؟؟
    بنده خیلی وقت است که با این گروه آشنا هستم اما تا امروز ثبت نام نکرده بودم که جواب دادن به کامنت شما بنده را مجبور به ثبت نام کرد.
    اولا که بفرمایید روش محاسبه شما برای 26 تومن چه بوده؟
    قیمت بلیط اتوبوس را میتوانید از این سایت ببینید:
    http://payaneh.ir/fa/
    تهران-خلخال حداقل 17 تومن. اسالم تهران هم نداریم که اجبارن باید از همان اتوبوس خلخال استفاده کنید باز هم 17 تومن. می شود 34 تومن نه 26 تومن.
    بعد اینکه ظاهرا جایی که شما تور اجرا می کنید همیشه ماشین با حداکثر ظرفیت پر می شود و برای تورلیدرها هم صندلی خالی نمیگذارید. اینجا که از همان اول گفته اند که 25 نفر ثبت نام می شود. اگر حتی 2 نفر لیدر در نظر بگیرید میشود 23 نفر. مابه تفاوت صندلی های خالی اتوبوس وی آی پی که معمولا 32 است تا 23 (که میشود حدود 350 هزار تومن) را شما پرداخت می کنید؟ یا راننده به خاطر اینکه افتخار همسفری با این گروه را کسب کرده تخفیف میدهد؟
    تازه همه این محاسبات برای روزهای معمولی است. برای ایام تعطیل ظاهرا هنوز به دام گوش بری های ترمینالی ها نیفتاده اید که به بهانه های مختلف بیشتر از کرایه معمول از شما میگیرند. پول چایی. پول صورت حساب. پول شام و نهار و صبحانه راننده ها. پول انعام و...
    البته حق هم دارند. بیرون ترمینال کسانی که بلیط گیرشان نیامده حاضرند با 2 برابر قیمت سوار شوند. چرا راننده پول کمتری از یک تور بگیرد؟

    قیمت روزانه نیسان برای مسیرهای خاکی و جنگلی را دفعه بعد که یک نیسان دیدید بپرسید. بد نیست. جهت افزایش اطلاعات عمومیتان خوب است.

    موارد دیگری هم هست (هزینه های جاری یک تور) که برای کوتاه کردن صحبت ادامه نمیدهم.

    خلاصه اینکه بهتر است کمی درباره اجرای تور تحقیق کنید بعد نظرتان را در قالب یک اتهام بیان بفرمایید.

  5. 9 کاربر مقابل از RezaMohammadi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    Azam.A (10-09-2012), Dr Ernesto (10-09-2012), gitan (25-04-2015), LEON (10-09-2012), Majid (10-09-2012), Mehdi (10-09-2012), mra1544 (10-09-2012), Soheila (10-09-2012), هومن (10-09-2012)

  6. #4
    موسس
    Mehdi آواتار ها
    Status : Mehdi آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Apr 2009
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 7,974
    تشکر : 3,406
    تشکر شده 13,972 بار در 3,519 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Bergsteiger نمایش پست ها
    اتوبوس وی آی پی تهران به خلخال و از اسالم به تهران، رفت و برگشت 26 تومن.
    نیسان واسه کوله ها، سهم هر نفر حداکثر 10 تومن.
    بیمه هر نفر حداکثر 20 تومن.
    بقیه ی هزینه (50 یا 60 هزار تومن) واسه هر نفر، سهم لیدر؟؟؟؟
    خوش آمدید
    از این دست سوالات قبلا هم پرسیده شده و پاسخ داده شده. نمونه این سوال و جواب اینجاست. اگر بازم سوالی بود در خدمتم
    کانال تلگرام آنوبانینی
    اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید در این انجمن مطرح کنید.
    اگر سوالی دارید در
    این انجمن مطرح کنید.
    اگر در مورد تورها سوالی دارید
    این تاپیک را مطالعه کنید.
    پیام خصوصی های مرتبط با موارد فوق بدون پاسخ خواهند ماند.
    تور لیدر - راهنمای تور

  7. 5 کاربر مقابل از Mehdi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    Bergsteiger (10-09-2012), mra1544 (10-09-2012), هومن (10-09-2012), Yell (09-10-2013), بابک (10-09-2012)

  8. #5
    تازه مسافر
    Status : Bergsteiger آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2012
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 11
    تشکر : 3
    تشکر شده 8 بار در 4 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط RezaMohammadi نمایش پست ها
    بنده خیلی وقت است که با این گروه آشنا هستم اما تا امروز ثبت نام نکرده بودم که جواب دادن به کامنت شما بنده را مجبور به ثبت نام کرد.
    اولا که بفرمایید روش محاسبه شما برای 26 تومن چه بوده؟
    قیمت بلیط اتوبوس را میتوانید از این سایت ببینید:
    http://payaneh.ir/fa/
    تهران-خلخال حداقل 17 تومن. اسالم تهران هم نداریم که اجبارن باید از همان اتوبوس خلخال استفاده کنید باز هم 17 تومن. می شود 34 تومن نه 26 تومن.
    بعد اینکه ظاهرا جایی که شما تور اجرا می کنید همیشه ماشین با حداکثر ظرفیت پر می شود و برای تورلیدرها هم صندلی خالی نمیگذارید. اینجا که از همان اول گفته اند که 25 نفر ثبت نام می شود. اگر حتی 2 نفر لیدر در نظر بگیرید میشود 23 نفر. مابه تفاوت صندلی های خالی اتوبوس وی آی پی که معمولا 32 است تا 23 (که میشود حدود 350 هزار تومن) را شما پرداخت می کنید؟ یا راننده به خاطر اینکه افتخار همسفری با این گروه را کسب کرده تخفیف میدهد؟
    تازه همه این محاسبات برای روزهای معمولی است. برای ایام تعطیل ظاهرا هنوز به دام گوش بری های ترمینالی ها نیفتاده اید که به بهانه های مختلف بیشتر از کرایه معمول از شما میگیرند. پول چایی. پول صورت حساب. پول شام و نهار و صبحانه راننده ها. پول انعام و...
    البته حق هم دارند. بیرون ترمینال کسانی که بلیط گیرشان نیامده حاضرند با 2 برابر قیمت سوار شوند. چرا راننده پول کمتری از یک تور بگیرد؟

    قیمت روزانه نیسان برای مسیرهای خاکی و جنگلی را دفعه بعد که یک نیسان دیدید بپرسید. بد نیست. جهت افزایش اطلاعات عمومیتان خوب است.

    موارد دیگری هم هست (هزینه های جاری یک تور) که برای کوتاه کردن صحبت ادامه نمیدهم.

    خلاصه اینکه بهتر است کمی درباره اجرای تور تحقیق کنید بعد نظرتان را در قالب یک اتهام بیان بفرمایید.
    آقای محمدی عزیز؛
    به لینکی که درج کرده اید مراجعه کردم، حق با شماست، قیمت بلیت 17 تومن است. اما ظرفیت اتوبوس وی آی پی 25 نفر است و نه 32 نفر.
    ضمن اینکه با چارتر کردن اتوبوس، قیمت هر صندلی کمتر از 17 تومان خواهد شد. در این حالت هیچ کس دیگری حق سوار شدن نخواهد داشت، حتی اگر صندلی خالی باشد و یا مسافر بیرون مانده به قول شما 2برابر پول بدهد.
    بنده اجرا کننده ی تور نیستم، صرفا یک تازه مسافر هستم که برایم سوال پیش آمده بود.
    در مورد قیمت روزانه ی نیسان هیچ اطلاعی ندارم و خوشحال میشوم اگر شما اطلاعات عمومی ام را افزایش دهید. ضمن اینکه وانت نیسان برای کل روز کرایه نمی شود، کوله ها پس از بارگیری مثلا از کیاره به ناو حمل میشوند و آنجا تخلیه شده و راننده نیسان میتواند بقیه روز برای خودش کار کند.
    لطفا در مورد هزینه های جاری کمی دقیق تر توضیح بفرمایید.
    خلاصه اینکه بنده به کسی اتهام نزدم و صرفا یک سوال مطرح کردم. برداشت شما اینگونه بوده است.
    سپاس

  9. #6
    تازه مسافر
    Status : Bergsteiger آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2012
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 11
    تشکر : 3
    تشکر شده 8 بار در 4 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Alireza نمایش پست ها

    چرا خون خودتو کثیف می کنی عزیز؟

    این همه گروه و آژانس دیگه هستن که برنامه اسالم خلخال اجرا می کنن. حتی با قیمت پایینتر از اونی که شما حساب کردی.

    اصلا از جیب هم میذارن که شما راحت باشی و حس بدی پیدا نکنی
    چه اصراری داری با این گروه بری؟
    جناب علیرضا؛
    خونم تمیزه عزیز
    بنده کاری به گروه ها یا آژانس های دیگه ندارم، قیمت هر توری به خودش مربوط میشه.
    ضمناً بهتره شما به جای طعنه زدن خیلی منطقی و باآرامش پاسخ کاربران رو بدین.
    سپاس

  10. کاربر مقابل از Bergsteiger عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    arman809 (12-07-2015)

  11. #7
    تازه مسافر
    Status : RezaMohammadi آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Sep 2012
    نوشته ها : 4
    تشکر : 0
    تشکر شده 11 بار در 2 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Bergsteiger نمایش پست ها
    آقای محمدی عزیز؛
    به لینکی که درج کرده اید مراجعه کردم، حق با شماست، قیمت بلیت 17 تومن است. اما ظرفیت اتوبوس وی آی پی 25 نفر است و نه 32 نفر.
    ضمن اینکه با چارتر کردن اتوبوس، قیمت هر صندلی کمتر از 17 تومان خواهد شد. در این حالت هیچ کس دیگری حق سوار شدن نخواهد داشت، حتی اگر صندلی خالی باشد و یا مسافر بیرون مانده به قول شما 2برابر پول بدهد.
    بنده اجرا کننده ی تور نیستم، صرفا یک تازه مسافر هستم که برایم سوال پیش آمده بود.
    در مورد قیمت روزانه ی نیسان هیچ اطلاعی ندارم و خوشحال میشوم اگر شما اطلاعات عمومی ام را افزایش دهید. ضمن اینکه وانت نیسان برای کل روز کرایه نمی شود، کوله ها پس از بارگیری مثلا از کیاره به ناو حمل میشوند و آنجا تخلیه شده و راننده نیسان میتواند بقیه روز برای خودش کار کند.
    لطفا در مورد هزینه های جاری کمی دقیق تر توضیح بفرمایید.
    خلاصه اینکه بنده به کسی اتهام نزدم و صرفا یک سوال مطرح کردم. برداشت شما اینگونه بوده است.
    سپاس
    پیشنهاد می کنم مجدد به همان لینک مراجعه کنید.
    قیمت 17 تومن برای اتوبوس وی آی پی 32 نفره است. اتوبوس وی آی پی 25 نفره 20 تومن قیمت دارد. یعنی رفت و برگشت 40 تومن نه 26 تومن.

  12. #8
    تازه مسافر
    Status : Bergsteiger آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2012
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 11
    تشکر : 3
    تشکر شده 8 بار در 4 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط RezaMohammadi نمایش پست ها
    پیشنهاد می کنم مجدد به همان لینک مراجعه کنید.
    قیمت 17 تومن برای اتوبوس وی آی پی 32 نفره است. اتوبوس وی آی پی 25 نفره 20 تومن قیمت دارد. یعنی رفت و برگشت 40 تومن نه 26 تومن.
    چنانچه اتوبوس وی آی پی 25 نفره باشد، نفری 20 هزار تومان. اتوبوس وی آی پی 32 نفره هم نفری 17 هزار تومان. اما این ها قیمت تک فروشی است و نه دربست.
    ضمن اینکه با فرضی که مطرح کرده اید، یعنی اگر اتوبوس 32 نفره تهیه شود، هزینه ی 23 صندلی که از افراد دریافت می شود (اگر فقط 23 نفر ثبت نام کنند)، 2 نفر هم لیدرها (که به هر حال صندلی اشغال می شود)، 7 تا صندلی خالی باقی می ماند که رفت و برگشت آن میشود 238 هزار تومان و نه 350 هزار تومان! این 238 تومان را هم به هزینه های مصرفی اضافه کنید. در مورد بقیه ی دریافتی ها چه توضیحی دارید؟ خوشحال میشوم با اطلاعاتتان کمی هم اطلاعات عمومی مرا افزایش دهید.
    سپاس

  13. #9
    تازه مسافر
    Status : RezaMohammadi آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Sep 2012
    نوشته ها : 4
    تشکر : 0
    تشکر شده 11 بار در 2 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Bergsteiger نمایش پست ها
    ضمن اینکه با فرضی که مطرح کرده اید، یعنی اگر اتوبوس 32 نفره تهیه شود، هزینه ی 23 صندلی که از افراد دریافت می شود (اگر فقط 23 نفر ثبت نام کنند)، 2 نفر هم لیدرها (که به هر حال صندلی اشغال می شود)، 7 تا صندلی خالی باقی می ماند که رفت و برگشت آن میشود 238 هزار تومان و نه 350 هزار تومان!
    یعنی آژانسی که شما با آن سفر میروید کرایه صندلی ها را هم از لیدرها میگیرد؟ چه آژانس خوبی!!!!!
    دوست عزیز! آن 2 صندلی برای لیدرها هم باید جزء صندلی های خالی در نظر بگیرید. چون پولی بابت آن دریافت نمی شود. یعنی 9 صندلی خالی. یعنی 9*34 تومن. یعنی کمی بیش از 300 تومن که با هزینه های جانبی می شود همان 350 تومن اگر نخواهید سر ریال به ریال آن بحث کنید.


    نقل قول نوشته اصلی توسط Bergsteiger نمایش پست ها
    این 238 تومان را هم به هزینه های مصرفی اضافه کنید.
    محاسبات در دنیای واقعی به همین راحتی قابل کم و زیاد کردن نیست دوست عزیز.
    اگر برنامه ریز تور بودید فکر می کنم در همان اولین برنامه آژانس را ورشکست میکردید.

  14. #10
    تازه مسافر
    Status : Bergsteiger آنلاین نیست.
    تاریخ عضویت : Aug 2012
    محل سکونت : تهران
    نوشته ها : 11
    تشکر : 3
    تشکر شده 8 بار در 4 ارسال

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط RezaMohammadi نمایش پست ها
    یعنی آژانسی که شما با آن سفر میروید کرایه صندلی ها را هم از لیدرها میگیرد؟ چه آژانس خوبی!!!!!دوست عزیز! آن 2 صندلی برای لیدرها هم باید جزء صندلی های خالی در نظر بگیرید. چون پولی بابت آن دریافت نمی شود. یعنی 9 صندلی خالی. یعنی 9*34 تومن. یعنی کمی بیش از 300 تومن که با هزینه های جانبی می شود همان 350 تومن اگر نخواهید سر ریال به ریال آن بحث کنید.محاسبات در دنیای واقعی به همین راحتی قابل کم و زیاد کردن نیست دوست عزیز.اگر برنامه ریز تور بودید فکر می کنم در همان اولین برنامه آژانس را ورشکست میکردید.
    لیدرها هم جزو مسافرین محسوب می شوند. پس اگر اینطور باشد که می گویید، لیدرها هم نباید بیمه شوند.مسأله اینجاست که باید ابتدا تعیین کنید که برگزارکننده ی تور، شخص است یا شرکت (همان آژانس)؟بحث ریالی دقیق را خود شما به عنوان معترض به سوال بنده مطرح کردید. ضمن اینکه توضیح دقیقی در مورد هزینه ی جانبی یا جاری نمی دهید.بنده هیچ تمایلی به برگزاری تور ندارم، اما از شما به عنوان کسی که ظاهرا تجربه ی زیادی دارید خواشمندم بفرمایید در دنیای واقعی کدام هزینه ی مازاد را باید لحاظ کرد که از قلم انداخته ایم؟ کدام مورد غیر از اتوبوس و بیمه و نیسان برای مسافرین هزینه می شود؟سپاس


 
صفحه 1 از 7 123 ... آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •